Bo Bedre / BoligPluss-logoer

fredag 14. september 2012

Stilmix


på kjøkkenet.
Litt skandinavisk, litt orientalsk, litt moderne 
og de rustikke bjelkene. Min mix : )







Favorittene akkurat nå,
brødristeren fra Dualit, sukkerskål fra Excel og
brudefatet fra Marokko som jeg kjøpte i København for fem år siden.












Også sniker en av de to største favorittene seg med i innlegget her óg,
hun er stort sett med hele tiden - soving er oppskrytt.




Foto Elisabeth



God fredag, fineste dagen : )
Klem Elisabeth



My kitchen is a mix of different styles, scandinavian,
oriental, modern and rustic. It´s my personal mix : )
Happy weekend!


24 kommentarer:

  1. Hei søta!
    Du tar de sarteste, vakreste og herligste bilder ever! ME LOVE!

    Og vakringen din på gulvet *smelt* Herlighet så god!

    Fin fredag, her er det snart jobb, må bare drikke opp kaffen min.
    klem

    SvarSlett
  2. Så lekre og flotte bilder du tar! Helt nydelig, både kjøkkenet ditt og ikke minst søtnosen som lurer seg med på bildet :)
    Ha en flott fredag og nyt helgen!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Lekre bilder Elisabeth ♥
    Elsker bjelkene dine:))

    Og for en herlig liten skatt på gulvet:))

    Ha en fin fin fredag ♥

    SvarSlett
  4. Jeg elsker marokkanske fat ♥ Jeg har et par selv også men desverre kun av det masseproduserte slaget. Jeg ønsker meg et gammelt bulkete et som ingen andre har, men jeg finner det vel en dag ;)

    Nydelig lita pie du har også, hun begynner jammen å bli stor :)

    Ønsker deg en fortsatt fin fredag Elisabeth og god helg :)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ så fin Sophia er kommer snart bort og duller med henne og blir missunnelig på den lekre leiligheta som bestandig ser like strøken ut. Skjønner ikke hvordan du greier det..... Flink er du! Ha en fin fredag vennen! Stor klem

    SvarSlett
  6. Så utruligt flotte bilder du tar,nydelig interiør og skjønneste jenta:)
    Ein nydelig fredag til deg:)

    SvarSlett
  7. Herlig stilmiks! Jeg er fortsatt også så glad orientalske elementer, sammen med moderne, skandinavisk blir det en kul kombinasjon :) Og prinsessen din er jo bare helt nydelig! *smelt* Ha en fabelaktig fredag, begge to :) Klemmer

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    Lekre bilder, elsker stilmixen din!
    Og den lille prinsessen din er jo bare helt nydelig!!
    Ønsker deg en riktig fin høsthelg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Nydelig kjøkken og nydelige Sophia - så skjønn!!:)
    God helg vennen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Utrolig fint kjøkken, elsker innredingen :D

    god helg!
    klem Mari

    SvarSlett
  11. Ah, fantastisk miks!!! Love it :) Og for en søtnos du har, herlig!!

    SvarSlett
  12. eg blir aldri lei bilder frå den nydelege leiligheten dykkar! bilde nr 3 var berre lekkert! behageleg, harmonisk og interessant, love it! syntes det er ein herleg stilmiks.

    det siste bildet kjem i ein annan kategori ;) blir aldri lei bilder av søte Sophia heller :) alltid kledd i dei deiligaste fargar.

    Bergen, ja. om to veker er me der!! gler meg SÅnn :)

    no har det endeleg blitt kveld, og is med sjokolade og macadamianøtter er fortært ;) sjokolade med havsalt høyrtes godt ut, må prøvast!

    håpar du har energi og inspirasjonen til kjøkkenteikningane, spennande da! eg skal faktisk på jobb i morgon og, Tone på brun`o trengte litt hjelp, så då stiller eg gladleg :)

    fin kveld,
    og snart god natt (gjesp!) til deg

    -klemklemklem

    SvarSlett
  13. Så fint kjøkken! Inspirerande for oss som snart skal inn i kjøkkenplanleggingsprosessen!
    God helg!

    SvarSlett
  14. Flott miks! Kjøkkenet ditt er helt nydelig. Og for ei herlig lita tulle. Gutten min var også slik, våken for det meste, mens jenta mi var ei sovedukke:)

    Fine høstfarger i stua di. Jeg er også veldig glad i svart og hvit, men det er deilig med litt fargeklatter innimellom.

    Bidraget ditt til nibutfordringen var knallfint!! Håper du kommer langt med det!

    Tusen takk for kommentarer hos meg. Varmer.
    Ønsker deg en riktig god helg. Her hos oss er det skikkelig høstvær og vi planlegger en kinodag:)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  15. Lille marsipanprinsessen er smelteverdig! Så nydelig søt. Og for et hjem og for noen bilder - bare lekkert.
    Ha en fantastisk helg!

    SvarSlett
  16. Fint som alltid! :) Herlig mix!
    Og fineste på gulvet da:)

    God helg!

    SvarSlett
  17. Älskar när man mixar olika stilar!! Så glad att jag hittat till din blogg, välkommen till min. Kram Sofia

    SvarSlett
  18. Utrolig lekre bilder!!! Herlige hjemmet deres! Og for en nydelig liten tulle! Kan tenke meg du bare koser deg :)

    Her er det mye å gjøre, så lite blogging.

    Ha en fin ny uke!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  19. Soving er oppskrytt, tenk så mykje kjekkare det er å vera med mamma :-) For ei skjønne lita jente! Og for ein herlig kombinasjon av fint, fint, fint du har! Det brudefatet, elsker det!

    Så var det alt tirsdag, snart helg jo! Fredag tar eg med meg mannen og reiser til Riga på jobbtur - kun pleasure - no business! Love it! Då skal det SPA'ast, mmmm!

    Klem Eli

    SvarSlett
  20. nydelig hjem,
    og en nydelig liten jente ♥
    klemmer

    SvarSlett
  21. Skjønneste lille venn, det er klart at man ikke kan sove når det foregår fotografering. ;o)

    Vakre bilder - som alltid.
    Ha en fin helg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  22. Hei!
    Lurer på hvilken hvitfarge du bruker på veggene? Er det samme hvitfarge som på kjøkkeninnredningen din? Super blogg du har! Blir virkelig inspirert :-)
    Helene

    SvarSlett
  23. Hei Helene!

    Veggfargen er NCS S-0500.
    Usikker på om det er koden på kjøkkeninnredningen
    også, men det er nok ikke så langt unna : )

    Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!